HSMAI danner nytt Advisory Board med møte- og eventkunder

HSMAI har opprettet et Advisory Board, eller rådgivende forum, der vi har invitert inn fremoverlente og oppegående innkjøpere, som vil være med på å påvirke møte- og eventbransjen. Det er kun kunder med i denne nye gruppen, og oppgaven er å sikre at blant annet Møte- og Eventbørsen blir den møteplassen kundene vil ha. Første møtet blir i tilknytning til HSMAI-dagen på Grand Hotel i Oslo 4. september.

Vi ønsker å ta pulsen på kundene, få innspill og råd fra dem som jobber med innkjøp av konferanser, kurs, møter og events til daglig. Vi setter fokus på hva som blir viktig i møte- og eventmarkedet i fremtiden. Effektive møteplasser. Nye verktøy og løsninger. Internasjonale trender. Og annet som kundene er opptatt av. Her er det kundene som setter agendaen!

Innspillene vil komme våre medlemmer til gode, og ikke minst være med på å forme kommende Møte- og Eventbørsen, som finner sted på Scandic Fornebu 10. januar. HSMAI er opptatt av å strekke seg, for å ligge i forkant på bransjens vegne. Nå vil vi også i sterkere grad la kundene styre dette sammen med oss.

Mingling på HSMAI Møte- og Eventbørsen

– Vi er alle enig om at det blir viktigere og viktigere å lytte til kunden. Vi vil gjennom denne nyopprettede ressursgruppen sette innspillene i system, på en måte som vi håper vil være med på å løfte møte- og eventbransjen, sier Ingunn Hofseth, President og CEO i HSMAI Region Europe, og fortsetter:

– Vi har meget god erfaring med å jobbe gjennom advisory boards i Europa, og får tilbakemelding fra deltagerne, som tyder på at de syns det er svært verdifullt.

Det er en bredt sammensatt gruppe med innkjøpere og executive assistants fra ulike bransjer. Her kan nevnes:

  • Asle Ølberg, Senior Consultant Travel Management i Statoil
  • Gunda Djupvik, Seniorrådgiver i NAV og styreleder i Norwegian Business Travel Association
  • Nina Dalen Skaara, Vice President DNB Procurement
  • Silje Sevendal, Event og Prosjektleder i NHO
  • Elin Grønlie Nilsen, Event Manager Visma Enterprise
  • Julia Schmidt, Chairman IMA Norway (International Management Assistants) og Executive Assistant Basefarm
  • John Aas, Markeds- og organisasjonssjef i DLF (Dagligvareleverandørenes forening)
  • Lillian Moe-Drotninghaug, Markedskonsulent sponsing og events i Gjensidige
  • Tone Fintland, Styreleder Distriktsforeningen NIMA Oslo og Akershus (Norsk Forbund for Innkjøp og Logistikk) og Director Global Sourcing, Actavis
  • Siri Aarvold, Konsulent Norsk Industri
  • Randi Kojen, Senior Consultant ved NTNU
  • Gry Skådinn, Prosjektleder Bærum Næringsråd

Gruppen vil totalt bestå av 20 innkjøpere/kunder, som alle har det til felles at de vil være med og løfte og utvikle møte- og eventbransjen. Dette er et forum på overordnet plan, som vil ha flere møter i løpet av året. Første møte blir i tilknytning til HSMAI-dagen på Grand Hotel i Oslo 4. september.

– Ressursgruppen blir viktig i arbeidet med Møte- og Eventbørsen 10. januar, og vi gleder oss til å jobbe sammen med dem, for å utvikle arrangementet videre, avslutter Linda M. Ramberg, prosjektleder for HSMAI Møte- og Eventbørsen.

Om du fortsetter å bla i sidene, godtar du nettstedets bruk av informasjonskapsler, utelukkende av praktiske hensyn. Nærmere informasjon

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Lukk